Wie ben ik

Hallo, welkom op mijn site.
Ik ben Rina Meeuws en ik ben al vanaf mijn jeugd creatief bezig, met haken, breien en borduren.
Later ben ik snoep of chipsdoosjes voor kindertracties op scholen, feestjes enz. gaan ontwerpen en maken.
Mijn grote passie is nu kaarten maken, ben jaren begonnen met fotokaarten maken op de pc.
Daarna kwam het het embossen op de lichtbak, werken ponzen etc.
Een jaar later bedacht ik het haken op kaarten genaamd Piqué, dat werd zo,n succes dat daaruit is voort gekomen dat ik jaren een hobbywinkel en webwinkel heb gehad met een leuke klantenkring.
Deze heb ik helaas eind 2015 moeten sluiten wegens ziekte van mijn Man.
Mijn Man is helaas op 18 Februari 2016 overleden.
Veel kijkplezier! Groetjes Rina


dinsdag 17 september 2013



Geen opmerkingen:

Een reactie posten